In lineeeeessssss!

;p


På fredag ska några av min jobbarkompisar åka inlines från mitt jobb till volvo o tillbaka och jag blev tillfrågad om ja ville hänga på.. tänkte att det kan ju vara kul..

Jag köpte ett par inlines för ett par 3 år sedan kanske på en loppis för 50 kr typ hehe. Jag är jättenöjd med mitt köp! Inlines e ju dyra o kolla vad fina dom är..rullar nästan för bra hehehe ;p helt klart värda 50 kr hehe




anyways.. så har jag kanske åkt på dom nån gång i ett par min sen jag köpte dom så jag tänkte att det var väl dags att prova lite om man ska ut o köra på fre.. kände mig som bambi på hal is först hahaha.. o det värsta är ju att jag upptäckte att det är ju nerförbackar åt alla håll o dom hör inlinesen rullar verkligen.. o då menar jag fantastiskt bra.. dom rullar nästan i uppförsbacke hahahaha

så ja kände mig ganska låst.. körde fram o tillbaka på gatan i kanske 30 min.. sen upptäkte ja att ja kan ta mig ner genom att åka lite "cirkligt" neråt.. gick mkt bra o ja kände friheten.. åkte ett litet varv runt i kvarterat och gav mig sedan av neråt isstadion och ner till ica o sedan runt o tillbaka hem.. det värsta som hände var att jag fick sendrag mitt i foten o var tvungen o ta av mig den ena mitt i den rundan.. men det gick över och jag kunde fortsätta svischa hemmåt ;p

Det var riiiktigt riiktigt kul! Verkligen! synd att inte fredrik har några för då skulle vi kunnat åka tillsammans.. =s kanske  införskaffar han några nångång =)


jag åkte kanske en 7 km iaf idag.. bra jobbar tycker jag! =))


Här nedan ser ni mig i full mundering ( dock utan själva inlinesen)



undra om ja ska våga mig på att åka inlinesen till jobbet på fredag istället för cykeln eftersom ja ändå ska ha med dom då..

få kolla av hur mkt backar det är på vägen imorgon hehehe







Kommentarer:
Postat av: mamma mu

Nej nej nej Soffan! Inte inlines tycker jag inga bruta ben eller krokig nos,,,, Vad som helst men inte inlines, Tycker om dig för mycket för detKRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM Mamma

2011-08-18 @ 20:44:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits