En liten båt jag styrde..

på havet vågadevågadevåg så skummet yrde! =P


I Fredags åkte vi upp till tälje igen för att i lördags bege oss ut på havet! Sverige ( och Finland ;p) visade upp sig från sin bästa sida o vi satt uppe på soldäck en stoor del av kryssningen.

Men vi började dock brunch direkt när vi gick på.

Frukost, jag var redigt hungrig där efter att inte ha ätit nån frulle innan.. gäller att göra plats i magen =)




det var lite skillnad på Fredrik, Ullas o min frukost.. De satsade på lax, jansons och sikrom medans jag mest åt traditionell frukost haha

men sen tog jag en efterrättstallrik hehe



o det gjorde älsklingen oxå


sunny!


Både mätt o nöjd o glad =p


skål!




dingding! round 2 =P


here we go again ;)








Det blåste lite längst bak!




kul klocka!





bye bye for now!




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits