Avskedsparty

I Fredags hade vi avskedsparty för sara som slutade hos oss. En trevlig tillställning ;p

Eftersom det fullkomligt ÖÖÖSSTE ner regn så var det regnställ på. hittade inte mitt utan fick låna Fredriks storlek Large.. hahaha jag fick rulla upp benen x-antal ggr. o sen hade jag en keps för att inte sminket skulle rinna av helt..

bildbevis


sen knöt jag åt runt hakan.. haha mina jobbarkompisar trodde det var en luffare när jag kom

Fredrik passade på att ha grabbkväll o man skulle kunna trott dom hade klädkod: vit t-shirt.. haha


den enda som saknas på bilden är Jimmy och även han kom i vit t-shirt när han dök upp hahaha helt otroligt.. betyder väl att de har samma smak!

Jag och Sara (som slutar)














Jäääätttegod mat! Mitt kött gick nästan av tallriken.. just the way I like it! =)




paket!


typisk tjejgrej! haha





haha









Kattis bjöd på en liten kopp baileys






sen blandade kattis till en drink på hennes hemlagade rabarbersaft Yummi!! =)









sen hade vi lite roligt oxå haha









Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits