Trevlig helg!

Ja har haft en toppenhelg! I fredags så tränade jag medans älsklingen var på AW sedan åkte vi hem lagade middag o bara myste =))

I lördags fick vi lite hemma gjort! vi sydde ( ja faktiskt!) kläder som behövde lagas o så var vi på stan o handlade lite som behövdes handlas o pysslade osv.

På eftermiddagen åkte vi till MoP o kollade på vad det var för fel med bilens bakdel.. den slår ( det visste vi om när vi köpte den så vi behövde ta reda på vad som skulle åtgärdas). Pappa hittade felet o vi ska åtgärda det i sommar! det är inget som varken sliter på bilen eller är trafikfarligt.. =))


vi passade på o byta däck! nu fick vi på alufälgarna ;p nice nice!

o ja jag hjälpte till i allra högsta grad! vem tror ni bytte däck på min bil innan ja träffade Fredrik? Jag naturligtvis! =D


Mamma kom förbi med rymlingen Nobben! haha han brukar rymma ur hagen =)


Fredrik o Nobben är kompisar

hehe =)

Ja tog mig en ridtur till hagen haha




Ja o Razmus hade lite tråkigt medans pappa fixade



Mamma har lilla Gerda inne om nätterna nu.. hon fick rädda livet på henne häromdagen för hennes mamma e inge snäll! Teddy leker extra pappa haha






Vi blev bjudna på god middag av MoP =) nice lördag!




Avis på mammas fina tallrikar! om någon vet vart man kan köpa, säg till ;)


Idag har vi oxå varit effektiva! vi har städat,sytt (hahah) tränat ( ja hann vara med på uppvärmingen sen sa min höft ifrån, fan va tråkigt =s ) handlat och lagat middag o efterrätt.. vi har tillomed hunnit med lite kvalitetstid!

lyckad söndag!

Nu ska ja snart krypa till kojs.. imorgon bitti ska ja upp lite tidigare o gratta min älskling som blir ett år äldre!
<3

Natti natti





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits