These are the best days of my life =)

ja har inte hunnit blogga så mkt den här veckan.. den har vart hektiskt =p

Tisdags tränade vi som vanligt!

Onsdag prommis med härliga Marie. Trodde vi skulle vara borta 1 timma men hon släpade mig runt halva vilsta ;)
mkt trevligt! =)) 
sen åkte jag till mormor. Jag plockade mammas ögonbryn för nån vecka sen o hon blev jättenöjd, då ville mormor att ja skulle fixa henns oxå =) även hon blev nöjd! sa att dom aldrig vart så fina.. roligt!  haha tänkt för mindre än ett år sedan så behövde jag själv hjälp med plockningen.. övning ger färdighet!
Mormor ska ut o svira med sina pensionärskompisar i helgen. Mormor och en annan annordnar! Ja tycker min mormor e cool.. ja menar är det nån annan som är över 70 går på efterfester hos några gubbar kl 5 på natten på finlandsbåten? hahaha min mormor är tuff hon!

Mormor och jag när ja fyllde år!

Torsdag ( idag ) var det tjejsparring på träningen! skiitkul! vi som kört lite längre var snälla med nybörjarna o de verkade tycka det var roligt! Dock tror ja jag o camilla tog det lite för lungt för sen när vi skulle köra med varandra, hetsade vi så mycket  på varnadra ( typ nu slår hon hårdare, då gör ja också det varpå den andra tyckte samma och slog på ännu hårdare osv.) så det slutade med att vi slog på varandra så hårt vi kunde.. hahaha regelrätt girlfight med rätt utrustning =p hahahaha
Men det sköna är att ja o camilla direkt efter ronden kramar om varandra o skrattar åt det hahaha

vi kan spelet, det är inte så farligt, man blir som en stor familj! <3

men såhär ser min armbåge ut nu hahah


skrev till camilla o fick svar att hon måste ha träffat med foten där för den gör ont på henne hahahaha

vi e bra knäppa!


Imorgon ska vi fiiira min älskling igen! hurra hurra hurra.. min familj,mormor o fredriks mamma kommer.. ska bli jättemysigt! vi ska njuda på middag, fredrik kommer göra sin lyxvariant av lasagne med fetaost coh zuccini! JÄTTEGOTT!

=)




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits