Middag

känner mig lite piggare här på kvällskvisten o lagade mat åt mig o min karl nu när han är o tränar..


Snabb pizza!


lite nyttigare men jättegod! kan verkligen rekomenderas!



Jag gillar att äta lite nyttigare.. jag tror det gör mig gott..
sen att ja äter 2 påsar chips på en helg utan problem, det är en heeelt annan sak ;p


recept från arla.se


Pizza på momangen

Ingredienser

4 port

250 g körsbärstomater
200 g rökt skinka
2 dl Arla Köket lätt crème fraiche, tomat & basilika
150 g Arla Köket riven ost pizza
4 stora tortillabröd


Gör så här

Sätt ugnen på 250°. Dela tomaterna. Skär skinkan i små bitar. Blanda tomater, skinka, crème fraiche och ost. Bred blandningen på bröden. Grädda på plåtar med bakplåtspapper i mitten av ugnen ca 10 min. Servera med sallad.

Tips! Lägg på extra grönsaker i tunna skivor.



Jag la på annanas på min ;) vad annars hehehe


O jag kan intyga att den går snabbt.. de behöver inte ens vara i ugnen 10 min.. 5-6 räcker faktiskt..


detta kommer bli en ny favvo!  =D


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits