H-vete.. sjuk..

den där wishkeyn ja pinade i mig igår kväll funkade väl inte toppen.. fan..


Imorse ja alldels svag o fick sitta ner ibland när ja gjorde mig i ordning för jobbet.. men dum som ja är pinar jag mig ändå dit o tror att det ska bli bättre.. ja hatar att vara sjuk.. ja vill hellre allt allt är som vanligt..

o förkylning måste vara värsta sortens sjuk.. när man har så ont i halsen så att det är en pina att försöka svälja.. eller som nu när det släppt lite o det börjat kittlas istället.. skithals!

ja åkte hem efter ca 40 min iaf.. lånade en cykel på jobbet men orkade bara cykla till "backen" innan vårt hus.. fick gå den sista biten.. är kanske 1 km eller nåt.. det var tungt..


sen slocknade ja i soffan.. hade ställt klockan på 12 för ja kan ju inte sova bort hela dan.. vaknade vid 13.. var inte riktigt hungrig men man måste ju äta.. blev frukost efter 14.00.. toppen..

lite smörgås,nyponsoppa och kaffe i nya bryssel-starbucks muggen..


nu lite tidsfördriv..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits