Grattis på födelsedagen mamma!

Hurra hurra! =D


Vi gav henne olika armband i födelsedagspresent för hon har så sällan på sig det.. tror inte hon har så många =)


vi fick ett stort påskägg och en påse med chokladharar o ägg var.. måtte jag aldrig bli vuxen o sluta få påskägg ;p


Det skulle grillas korv på pooldäcket.. dock var det lite kallt så ja o älskling o mina bröder valde att äta inne =)
typiskt att det inte var gårdagens väder idag!


Mamma o pappa =)


det nya tillskottet i familjen.. Nilsson, höll låda o var inte still många sekunder.. höjdpunkterna under kvällen måste ha varit när han kastade sig efter mitt hår när jag satt i fotäljen med det över kanten ( han missade som tur var) och när han klättrade på mormors byxben för att komma upp till bordet ( mormor verkade tycka det var mindre kul heeheh)




Sedan blev det Jordgubbstårta, den var GRYYYM! goda jordisar!







avslutade kvällen med att plocka mormor o mammas ögonbryn haha


färdigt, lite dålig bildkvalité dock.. men men =)


3 generationer ögonbryn hahahaha


=)))

Kommentarer:
Postat av: mamma muuuuuuuuuuuuu

Sofie fina bilder ,men den ena var dock på en trött mamma Tack för plockinge ses på valborg kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2011-04-27 @ 22:09:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits