En ny utmaning!

Igår blev jag tillfrågad av min tränare om jag ville bli instruktör för nybörjarna i höst på kicken!

I dagsläget är det mina 2 huvudtränare och 2 till som har kört ett tag som håller pass.. så ja blir den 5.e isåfall.
Det har tidigare varit 2 tjejer till som inte håller pass nu eftersom det inte funkar med deras jobb...

Jag känner mig jätteglad o hedrad över att bli tillfrågad o ska fundera på det fram till sommarn. Jag tror det kan bli en riktig utmaning för mig men jag tror också att det kan vara jäkligt skojj! o det var kul o höra att man har så pass bra tekniker så mna kan få tänkas lära andra!

Sätta ihop egna pass o allt.. säkert en bra merit o ha i CV:t oxå!


pjuhhh! =D



min första termin som nybörjare:





(hallååå vart e garden?)

rookie =)


Termin 2:



Termin 3(nuvarande):




Det tar sig! =p




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits