Nice day!

Ibland mår man bara så bra om man kna få en lugn dag! =)) har vart så hektiskt nu länge.. nåt varje dag.. pust! =P

Igår kväll var vi hos mamma o pappa på kräftskiva! det var mycket trevligt även om vi åkte hem rätt skapligt.. vi dom yngsta.. haha.. medans the rest of them dansade väl vidare halva natten ;p


anyways..

Idag är de enda 2 vettiga grejerna jag gjort: tränat och handlat.. hehehe

sen har det vart en bra tvkväll.. nicenice!!!



Det var en fin solnedgång:



när vi kom hem från handlingen lagade fredrik mat.. ja har sån himla tur som har en kille som kan laga så hiimla god mat.. för hur många andra killar lagar Wiskeyflamberad fläskfilé såhär på söndagskväll??

=D=D


NU är det här min kompis för resten av kvällen:


DILLSHIPS <3<3<3<3

dock råka jag köpa fel sort.. men va f*n nån måste äta upp dom ;p





Kommentarer:
Postat av: sara

du och dina dillchips! ;)

Minns förr; Du ville alltid ha dill o jag sourcream haha!

2010-09-13 @ 18:25:56
Postat av: sofie

sara: hahaha aaa ja kommer oxå ihåg =D

2010-09-13 @ 22:51:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits