Matt

sitter här o är alldeles matt.. i armarna.. jag o älsklingen har vart duktiga o vart på gymmet o tränat armar o axlar.. men nu är armarna väldigt trötta =p good good!


det har vart en så där dag..


Jag sent ( försov mig alltså lite) 07:15.. en kvart är mycket för mig på morgonen.. jag vaknade som tur var av ett larm som jag satt på mob för att ja skulle komma ihåg o packa ner volleygrejor. Kom på när jag redan låg i sängen igår ( o inte orkade gå upp igen) att ja glömt packa det..

iaf.. vaknade inte av alarmen utan alltså av påminnelsen..

det blev snabba ryck, göra sig iordning, slänga ner träningsgrejor i en väska o slänga sig själv på cykeln..
kom in SPIK 8 på jobbet.. mkt nöjd! vi hade möte o jag var i tid trots min morgon..



Jag var som sagt mkt nöjd.. ända tills jag skulle byta om på volleyn o upptäckte att ja tagit med mig allt.. allt utom t-shirt o träna i.. Suuuuck! orka.. nej.. ja valde o åka hem o åka med fredrik till gym istället ( trots att jag blev erbjuden en lånetischa.. så har ju rört på sig lite idag iaf..

o det behövdes nog med tanke på att min älskling lagade lax med mycket grädde o ost ikväll hehe.. o yes det var ASgott! ;D




Nu ska ja packa.. hehehe .. för imorgon.. åh ja längtar.. all u can eat icecream HERE I COME!!!!

o duscha..

men först..



SMOOTHIE



NattiNatti


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits