viiilken hääärlig dag... lalalaaalalalaaaa!

Jaha då var man halvväg till 50 då! =D  Feeling better then ever.. on top of the world! =D

få förunnat.. man ska njuta av livet!



Man ska inte ångra saker sägs det men det är klart men kan göra det, se bara till att göra det till det bättre sen!  =) =) 
Man ska leva livet till fullo.. jag försöker göra det! Every day!
Le, då mår du bättre.. ja ler många gånger om dagen!

=D


Det är roligt o fylla år när man får en massa grattishälsningar och folk visar att dom bryr sig! Underbara människor!





Jag har firat min 25-års dag på följande vis:

Vaknat av att min kära mor ringde 06:10 o väckte oss.. tack för den.. men det får man väl ta om det bara är en gång om året =p

frukost på sängen av min älskling med ett stoort paket! ja fick precis vad ja önskade mig! tack världens bästa älskling! <3<3<3 =D

arbetat.. haha... I girl got to work ;p 
MEN ja har gett mig själv en födelsedagspresent.. slog till på en Iphone4 idag. bytte abonnemang oxå faktiskt för att få det jag ville ha.. *happ happy chappy*

Sedan har jag pluggat.. got to do that too =P

tränat kick.. ja älskar att gå till klubben.. Börja med kickboxning är det bästa ja har gjort!! =DD ja älskar att vara där, älskar att träna och det är verkligen världens bästa människor som går där nere!

åkt hem till en av killarna på klubben som OCKSÅ FYLLER IDAG! Jejj the day to be born 6 oktober.. mycket folk som fyller idag! anyways så hade han lite folk över så ja åt tårta o drack en öl eller 2.. igen.. man måste fira.. det är lag på det! =P


o just det! .. ett speciellt tack till Linda för mitt mail som väntade mig när ja kom till jobbet.. från andra sidan Europa.. hon är i Venedig! Thanks hun ;D

firande med vänner o famlilj är inplanerade en annan dag! =)

men nu sitter ja här o är alldeles nöjd o glad! LIFE IS GOOD!


nu ska ja duscha o sen dags o krypa i säng o läsa.. welcome to the jungle baby.. theres to sides of evey story! =))



How to look like a retard ;p



over and out! =))

puss <3

Kommentarer:
Postat av: Madde

haha, ja precis! hoppas det känns bra att vara halvvägs till 50 =) kram

Postat av: Madde

haha, ja precis! hoppas det känns bra att vara halvvägs till 50 =) kram

2010-10-07 @ 20:33:59
URL: http://madeleine22.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits