Kickbilder!!

har fått lite bilder som är tagna sen man började.. kul! =D=D

Välplacerad spark på mirja =p


Jag och min tränare


jag o mirja sparkövningar


Mitshållning åt mirja


Vi kunde inte vara med så vi gick ner o kollade på träningen o fick en kopp kaffe!


Danne o Linda är med o testar.. Linda håller mits åt mig


Jag håller mits o Linda knäar


Sparkövning på Fredrik


Stretching


Jag o Fanny


Fredrik är lång att hålla mitsar mot ;p


Har ont i benet o kan inte sparras


Trotsar ontet och kör 3 ronder.


Rätt i nyllet på Carsten


Rätt i magen på Fredrik.. men var e garden?? =)


laddar... o sparkar.. oj träffade under mitsen på fredriks lår.. sorry!


Rätt i ansiktet på Liselott


=p


Blir aspepp på o träna nu.. får vänta tills på fredag =p


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits