Flygande dopingkontroll?

Heter det inte flygande besikning när man blir stoppad av polisen på vägen och dom gör en besiktning?

Isåfall har jag o Fredrik och 2 till på klubben utvalda för en flygande dopingkontroll ikväll på träningen hehhe



Tydligen så gör dom sånna här oförberädda dopingkontroller på olika idrotter i landet för att det inte skall vara nån som håller på med nån skit.. jag tycker det är jättebra!


I vilket fall som hellst blev vi utvalda att följa med.. sedan fyllde dom i papper o fixade sedan skulle man kissa på burk då såklart.. kruxet var att man inte fick göra det ensam utan att en kontrollant av samma kön skulle följa med dig in på toaletten och titta på.. huuuaahhh!

Dock var jag ganska kissnödig ( hade druckit kaffe innan träningen hahaha) så det gick bra för mig..

Det gick lite sämre för de andra 3.. dom skulle göra detta efter träning..Fredrik var klar som näst sista man kl 10.. träningen slutar 9.. =s ja missade både Desperate Housewives och Cougar town.. =( får kolla på nätet =P


Sedan skulle man själv fixa i 2 burkar och stänga med lock o lägga i plastpåsar o sedan i en frigolit låda.. nu ska detta kollas och vi får svar om ca 3 veckor..!


Det var lite spännande att få testa och jag utgår verkligen från att dom inte kommer hitta något olagligt hos mig haha

Nedan protokoll.. tyvärr spegelvänt =S




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits