Fint o så!

Nu är det inte så lätt att fånga med mobilkameran men den är det här jag tycker är fint när ja cyklar hem från volleyn! då är min stad fin.. o mysig =)






=)))



Idag efter jobbet var det alltså volley igen! Det är kul! känns som vi lär oss med med nya tränaren. Betyder inte att den gamla inte va nåt bra men man behöver nog byta ibland för så man får träna på nya saker!

Sedan har ja bara varit.. F hade bestämt fika på la strada med sina vänner så ja valde att åka o hanlda själv.. sedan hem packa upp o betala räkning... kul kväll.. fick mat i mig vid 11 tiden.. självvalt skall tilläggas..

Är trött o seg o har äntligen en liten stund där ja bara kan sitta o slöa i soffan.. puuh!

ska väl masa mig till badrummet o ta en dusch o sen krypa till kojs!


God natt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits