fyf*n

=(((( vi har flyttat i 3 dagar.. släpat, kånkat,burit.. o är det så att vi får inte riktigt plats..!! vi flyttade från en 2:a till en 3:a o NU FÅR VI INTE RIKTIGT PLATS!!!????!


Det är fan skumt!.. måste ha vart grymma förvaringsutrymmen i vår gamla lägenhet... =/ o då har vi redan köpt en ny garderob.. det kommer nog bli en garderob till plus lite plastbackar att ha ovanpå så vi kan lägga sånt som täcken o vinterjackor o så där.. =)

Det tror ja på..


Men vi ska dock oxå rensa! Det är en ganska stor sensation då jag ska kolla igenom allt o faktiskt kasta saker.. tex skor! Sedär.. nu var det nog några som höjde på ögonbrynen! hahahah


Men så är det ju.. har de stått i banankartonger i gamla lägenheten så kan det dock lika gärna ligga på soptippen för min del.. eller på myrorna.. ska nog skänka dit.. NEJ MAMMA DU FÅR INTE MINA GREJOR.. nåja kanske.. om det skulle vara nåt som passar hehe.. =) jag blir ju ändå av med det.. ska renska skärp o sen ska vi rensa prylar.. vi har så sjukt mycket prylar.. o ja ska slänga 2 kajaver som är skitfula.. ingen som kommer vilja ha dom.. säger bara lysblått o typ persikofärgat.. hur tänkte jag där? har aldrig använt som heller hahaha



Annars finns det dock mycket bra med den här lägenheten.. den är lite sliten ( i jämförelse med den andra som var nyrenoverad när vi flyttade in hhehehe).. men den har sina smultronställen!

Jag älskar vår balkong!! ikväll var Sara här o vi passade på att inviga våra nya elgrill, inhandlad idag.. var så jäkla nice.. vi satt där i solen på balkongen o käkade grillat..

lägenheten är jätteljus o luftig o jag gillar verkligen vardagsrummet..


o det bästa av allt.. det mesta jag hört av grannarna är familjen under:s barn när dom springer i deras lgh.. fast väldigt dovt.. jag har inte hört en röst,inte en tv, INGENTING!!!  LYCKA!!


Nu ska ja ta en dusch.. är supertrött men imorgon är det jobb igen o sen ska jag springa vårruset i sthlm.. varför har jag bestämt att jag ska göra det mitt i en flytt.. jag gillar verkligen att köra ihop det för mig .. =s

godnatt o sovgott!


p.s.. klart jag älskar nya lägenheten =D ni ska få se bilder när det blir någorlunda klart! =)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits