Vårruuuuset!

Jahapp! då var det avklarat då!


Jag kände tidigare idag att jag faktiskt inte alls var pepp på att åka till sthlm o springa vårruset.. Men med tanke på att jag redan var anmäld o fått en nrlapp.. o den lilla detaljen att det var jag som körde oss 3 härifrån så var det bara att pallra sig dit..

Vi åkte först en snabbis hem till Jonna som var 4.e personen i vårt" team".. hehehe, lämnade bilen och begav oss till norra djurgården ( enligt hemsidan ;p) där loppet ägde rum..

Det fanns olika grupper att springa i: Tävla,springa fort,springa,jogga fort,jogga,gå o lunka.

vi bestämde oss för jogga fort! Jag sprang halvmilen på 28 min o kände mig inte alls farligt trött efter det.. hade absolut mer o ge..

o det var riktigt kul faktiskt!! =D=D=D


Kul att jag har fått så bra kondis av kicken! Så här bra kondis har jag aldrig haft! =)


så nu är det tjejmilen nästa då..kanske.. Det verkar som det kan bli det ändå även om jag var lite anti först.. fast det kanske krockar med kräftfisket.. hm.. får se hur ja ska göra.. kanske kan smita iväg en sväng under dagen =)







Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits