second best...

hehehe


Igår var det tävling..  Vi var bara 2 tjejer som ställde upp o jag kom 2.a hehe.

Jag är dock väldigt nöjd ändå för det skall tilläggas att tjejen som jag körde mot vägde minst 5 kilo mer än mig, var längre en mig OCH hade tränat boxning sedan hon var 8 år!! och även om hon hade alla dessa fördelar så bjöd jag på EM JÄMN MATCH!!! =) Den ena poängdommaren sa att han hade 19-20 till den adnra tjejn vilket innebar 3 rena träffar mer till henne.. 3 .. det är ju fan ingenting!!! =D

Sedan fick jag höra av många som kollade på att jag gjorde jättebra ifrån mig o att det så väldigt jämt ut osv..

Så jag förtjänade verkligen min andra plats!!! o min bukla! hehehe


Älskling var helt suerän han oxå!! Han gick körde 2 matcher som han vann lätt! tyvärr så sparkade han bort sig i 3:dje.. o med det menar jag att han ju tyvärr har ahft en skada han har dratts med.. o råkade sparka med skadade benet på motståndaren så han fick så ont att han var tvungen att kasta in handuken.. synd.. eftersom hans coach sa att han hade sånt övertag i första delen av matchen att han säkert skulle ha tagit den oxå och därmed varit i final.. men men sånt händer.. revanch nästa år =p


för mig med!

o det var kul för min coach sa att vi skulle se till o få mig o börja tävla "på riktigt" osv.. det var kul o höra för det borde betyda att jag ändå inte är helt värdelös på det jag gör hahaha


På kvällen hade vi party party.. very nice! kul o träffa alla lite mer civilt o umgås! Sköna människor!





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits