Jag är sjuk

usch.. har inte vart någon rolig natt.. =// ja kunde inte sova utan hade ont i halsen o hostade hela tiden.. sista gången ja kollade på klockan var hon 3 o då hade jag inte somnat alls än.. satt upp kuddar bakom ryggen så ja fick en mer upprätt profil, vet inte om det var det som gjorde susen eller bara ren utmattning men sen somnade ja äntligen..

när ja kl ringde 07.00 imorse så hade *suprise suprise* inte halsontet försvunnit utan jag kände mig för jävlig rent ut sagt.. har alltså vart hemma idag o tyckt synd om mig själv..

nu gör det lite ont i kroppen oxå o jag fasar för att ja inte kommer må så himla toppen på helgen festligeheter fredag,lördag.. men det är väl bara o masa sig iväg endå.. suck! =(( känner mig väldigt opepp..

Är även lite opepp på o plugga men man måste ju.. har suttit lite på eftermiddagen när jag kände att jag var i dagens formtopp.. o även en kortis ikväll efter maten nu men det kändes inge vidare.. ska försöka göra klart inlämningsuppgifterna imorgon så ja inte behöver fundera på dom i helgen.. bara plugga flygplats o city koder!

MoP var här ikväll på en kaffe o inspekterade lägenheten en snabbis ( dom vekar inte vara rädda för att bli smittade av mig) heheh det var trevligt! fick även en inflyttningsblomma i den allra bästa färgen.. ROSA =)

såhär kan det se ut på ballisen när man inte har sett solen på hela dagen o det sista den gör är att titta fram o säga hej.. sol gör mig glad..


Nu ska ja sätta mig med senaste numret av vagabond o äta passionsfrukt.. har lägenheten för mig själv för fredrik är o fikar.. han är desto räddare för mina baciller o idag har det kärvänligaste vi vart, ett handslag ungefär.. hahaha





Hej svejs!


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Usch, inget vidare att vara sjuk! du får kurera dig ordentligt! förstår det, de tar sin lilla tid att komma iordning ordentligt! Man tycker inte att man har så mycket saker, men när det ska packas i & ur kartonger så tar det aldrig slut! =) härligt med kvällsol på balkongen! vi får komma föbi & kika nån kväll när du är på benen igen!kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits