Dagens filosofier.. kl 1 på natten..

Om någon undrar varför ja e trött på dagarna.. svar: ja sover inte på natten!


=P


Ja hinner lixom inte..


Idag har ja  

                                 tränat..


första träningen på 2,5 vecka.. har saknat människorna faktiskt =) har dock känns lite sisådärkänslor på siståne o fick igenom det jag ville så nu kan ja börja njuta igen ;p ta det i min tack! mkt nöjd!



                                                          Klippt mig..


skönt o få det gjort.. kom på igår att den här veckan är det ju midsommar.. o var den inte här i krokarna ja skulle klippa mig.. kollade kalendern.. sedär ja.. det var imorgon! tur att det inte var idag - känsla på den =P



                                                                                         köpt diskmaskin i sthlm..


hittade en på blocket som preeeeeciiiis går in i vårt skåp! himla tur.. man måste montera bort dörren ställa in diskmaskin o sen montera tillbaka dörren för at få in den.. men det går =p men hade det inte vart för storleken på den gamla hade ja velat behålla den!



=)



nu smoothie.. måste mixa på ballisen så fredrik inte vaknar.. snabbdusch.. säng!




Godnatt!


=D






bild:
http://www.survivalfitnessgym.com/blog/wp-content/uploads/2009/05/smoothie.gif


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits