London

Ja jag vet jag är sämst! det har tagit lång tid o göra ett London inlägg =p


Första dagen, konsert i millenium dome.. O2 arena.. om någon nu missat det så var det bon jovi!


Pappa med förfriskningar






O2:






En suddig bild på jon då=p



nästa gång ska ja "sitta nere vid scen"!!!!!!!!




next day, walking in london


=)



turista på british museium


haha en sån här kille hade dom ju även i New York. alltså påskömannen inte lillebror hehehe







Lunch/fika =)


Ja.. min mamma.. =P

hahahaha



London eye:


Just London baby:


min familj =))))


syskonen =D



Väntar på "gamlingarna" som är på kisspaus =P hehehe



I london eye. mamma vågade inte åka.. höjdrädd!






Towern, london bridge o docklands






mamma o pappa =)


BÄSTA BILDEN!! =D HELA GÄNGET!


Världens mysigaste starbucks. ligger i s.t chaterines dock Det är 2 vån o super mys


men vi fikade på ett annat den här resan tyvärr ( eftersom det inte fanns toa =p)




På kvällen öl o england i fotbollsVM på den lokala puben





Nästa dag. Vi delade på oss o ja o fredrik gick runt o soho o shoppade lite på Oxford street


soho


lunch på en mysig pub i soho



o "eftermiddags fika" e man på semester så e man! =) snygg stil älskling =)


Middag på pizza hut då det var 2,5 timmars väntetid på Hard rock café som var första hands valet:



pusskort ;p


=D


Razmus o Fredde hade bästa utsikten från deras rum.. var inte alls lika bra från Mamma o pappas o min o Fredriks.. Ser ni London Eye?!


Sista. Buckingham





Hej då för den här gången då London! =)



=))











Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits