Jordgubbar o glass

Idag hade vi tjejfika igen! =)) länge sen sist så det var kul att dra igång det igen!.. kul o se Madde det var länge sen.. vi får bli bättre nu!!! =D


Emmi o challe var oxå här =)





Jag tyckte att jordgubbar o glass var ett passande fika på underbara solvarma ballisen! =)=)









världens snällaste madde hade med sig lite krukor o en lykta till ballisen som ja fick! SÅ HIMLA GULLIGT TACK MADDE!!! =)

det roligaste var att lyktan jag fick av henne är en sådan som jag har gått o funderat på ett tag att ja skulle vilja köpa till ballisen så ja blev helt överlycklig! fredrik gillade den oxå!

så här ser den ut:









*happy happy*




Kommentarer:
Postat av: kristiin

Jordgubbar!!

Postat av: Madde

det var jättekul att ses igen, då blir det om 2 veckor hos mig! Det var så lite så =)Lyktan passade ju in väldigt bra, mysigt att tända på kvällarna =D kram madde

2010-07-08 @ 06:53:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits