Inkräktare!!!

I fredags när jag kom hem från jobbet o gick ut på ballisen såg jag något som rörde sig i ögonvrån..

 *ilande känsla i magen*

ser sedan att det är en katt!! en katt som legat o solat sig på vår ballis o nu upptäckt mig o blir lika rädd som ja..

-shyysshh! o han försvinner bort över balkongräcket till grannen..

ja tyckte först det var lite gulligt, det tyckte inte fredrik hahaha


i lördags natt när vi hade ulla o ruffen här ( ruffe(ruffen)= hund) så blev det tumult i vardagsrummet.. antagligen hade KF*  tagit sig in igen vår öppna balkongdörr (varmt) o sov i vårt vardagsrum! hm.. undra hur många ggr det hänt.. tycker inte om det alls.. inga främmande katter i min soffa.. buu! =P

ja gillar katter, ja har en egen kvar i kjula men nu verkar han dock vara på vandringsfärd.. iallafall.. med risk för att göra någon upprörd: ja tycker inte man ska ha katter i lägenhet, iallfall inte längenheter brevid mig! hehe nej.. dom ska få sträva fritt utomhus på landet! eller kanske bo på bottenvåningen o ha möjlighet..

med det sagt tror ja de flesta ändå tar välidgt bra hand om sina katter o katterna älskar säkert deras mattor o hussar tillbaka =) så ingen arg på mig! =))


Idag har jag iaf lekt byggare.. I dont think I should quit my dayjob.. if you know what I mean ;p hahaha

anyways.. här är resultatet så KF* inte ska kunna ta sig in HA! försök nuuurå så får du se hur lätt det går.. =P=P=P hehe





som ni ser har mitt inovativa kvastskaft till granne försökt "tappa till" genom att lägga katten lektunnel för.. ni kan ju gissa vad som ligger åt anndra sidan o andra grannen..?? andra delen av kattunneln!

bright!



KF* = KattFan


=P


Kommentarer:
Postat av: Madde

Jag håller med dig, katter ska helst vara på landet! vi har oxå samma problem på baksidan, inte så roligt när man är allergisk...Jag ska bygga så de inte kan ta sig in =) Kram

2010-07-20 @ 17:57:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits