Trött på snön?

nää.. inte så farligt.. det är ganska ok o mysigt.. men jag är däremot trött på minus 20 grader!!!!

Idag skulle ja o honey åka till Heron o möta upp Danne o Linda för att gå på 3D avatar.. det gick sådär när våran bil bestämde sig för att frysa för första gången på hela vintern.. =/// vi fick vända o köpa glycol istället.. så nu sitter våra vänner och kollar på bio o har det mysigt o vi sitter här hemma.. avis JAA!!

får se om vi hinner se den nu innan semestern..

aja..

slut på depp.. ska gå o göra en riktig lyxlatte till mig och krypa upp i soffan brevid min älskling!!!

jag förväntar mig dock en recension av DoL senare =)

=D



bild från:
http://avatartrailer.com/wp-content/uploads/2009/06/avatar_movie_promo_screenshot.jpg


Kommentarer:
Postat av: MADDE

hej igen, jag fick något konstigt på mobilen från dig, det var någon röst som pratade helt osammanhängande, jag förstod ingenting!

Ja, tack =) jag gick dit du går, men din frisör var upptagen så det var en annan som klippte, men hon var oxå duktig, jag blev väldigt nöjd iaf =) så dit ska jag gå i fortsättningen! kram

2010-01-06 @ 22:34:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits