The day of misunderstanding..

måndag idag.. =/ blää!

Men jag fick sluta tidigt.. honey skulle klippa sig jejj! =)

Ikväll var det meningen att Emmi,Emelie och Madde skulle komma förbi o fika.. Emelie hörde av sig o sa att hon inte skulle hinna. hon hade vart på kryssning från igår o kom hem sent. Emmi dök upp tidigt =D härligt! o sen satt vi där o väntade på Madde. Skickade sms o frågade om hon skulle hinna till 7 som vi bestämt eftersom hon oxå vart på kryssning igår o skulle komma hem omkring där..

efter ett tag ringde ja o emmi till madde o frågade vart hon höll hus.. hon blev väldigt förvånad att jag ringde och hade totalt missat att vi skulle ses fast jag berättat för henne i lördags när vi var i sthlm.. hahahahahah virrivirrpanna =D synd att du inte kom madde!!

Emmi o jag hade dock supertrevligt.. vi åt mitt fika.. som bi vet så får jag bryta mitt löfte när jag har fika med tjejerna.. så idag hade jag valt vaniljbullar!!!

Dock hade någon lurats!! Eftersom Madde inte skulle komma så hade faktiskt vanlijbullar i överflöd.. hade köpt 6 st.. så Emmi ville ha 2.. hon tog den första och upptäckte att det var äppelsylt i den.. hm??!! alltså jag lovar att det stod VANILJBULLAR på lådan där jag tog dom.. sedan tog jag en.. i min var det vanlij.. yumm!! sedan tog Emmi sin andra o fick en till med äppelsylt.. What the fuck????? hahahaha stackarn! =)=)=)

hittade även lite dammsugare med pepparkakssmak i skåpet som Danne köpt nångång som vi mumsade i oss..

hehe o kollade på bla. Disaster Date.. shit vilket roligt program jag skrattar så ja dör!



Emmi provar mina snygga brills från Avatar:







hahahaha
 Min kära vän =)



Kommentarer:
Postat av: Emmi

Hahah OH LORD vilka snyggingar vi är! haha

synd på munkarna :( jag är fortfarande besviken...

Ses ikväll, pussis

2010-01-12 @ 15:33:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits