Söndag

Antoher day in paradise.. ;P


Idag har jag hunnit med o träna kickboxning i 1,5 timme, var riktigt slut efter detta.. men det är skönt att bli slut! =)


Sedan åkte vi till rusta och köpte solskyddsfaktor.. har hört att man behöver det i varmare länder nu ;p

Tog sedan en fika emd Emsvims på stan.. smak of cause!! bästa fiket i stan!!!

sedan fika hos mor o far.. om jag inte skrivit det så är min svärmor här så vi var alla utbjudna på fika och det blev även en omgång plump! roligt.. fast jag förlorade idag.. mamma feglirade o vann heheheh

nu har vi precis ätit middag jag sitter här.. ska nog springa genom duschem innan Johan falk.. är det vapenbröder ikväll månnetro =)



kl 21:00 tv4.


bild:
http://tr3tton.files.wordpress.com/2009/11/johan_falk_vapenbroder.jpg





Kommentarer:
Postat av: maria sterner

Jaa feglira eller ej men vann gjorde jag.och jag trodde att man spelade kort för att vinnnnna



Kram från Esset i kortspel / Mamma Mu

2010-01-18 @ 22:09:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits