Snapshots jul o nyår!

Ja jag vet ni har sett tusen bilder på folk som firar nyår o jul by now.. men så kolla bort då =P


Välkomstglöggen


Det börjar laddas upp med paket under granen.. inte så många var till mig dock =/ hahaha ja hade ju önskat mig pengar till resan.. så kära mor o far ni har nog mycket väl gett mig att simma med delfiner i julklapp! THANKS! =D

 

Mamma o pappa vill sällan vara med på bild.. men det skiter vi när det är jul!



Teddy får julklapp




Razmus delar ut paket


Jag fick ett fint paket av min älskling =)

Bästa ögonblicksbilden när pappa o mamma ser att pappa fått spelet KAMPEN MELLAN KVINNA O MAN av mig o Fredrik =D haha


DEt var julen det.. here comes new year! :

Linda "lagar" kött =D



Gottigott



Vi hade dukat fint!



Här ska det bli förrätt =)



Firande par =)



Här äts det förrätt



hahaha snyggobild hahahah



Varmrätten var fantasktiskt god. Oxfilé med potatisgratäng.. Linda du gjorde den bästa hemlagade oxfilén jag någonsin ätit!!!! =)




Jag gjorde efterrätten! älskade pannacotta =D







=)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits