Snabba Cash recension

Igår kväll v vi o såg snabba cash!


Filmen var bra gjord och jag tycker framför allt att skådespelarna som spelade JW och Jorge var ritigt bra! Dock gilar jag Joel ( JW) Kinnaman  bättre i såna roller som dn han har i Johan Falk. Jag gillar inte msiga killarr som JW ..mer tuffa killar som Frank Wagner ;p hahahaha

o vem kommer ihåg att Mathias Padin varela som spelar jorge har spela i en svensk såpå för en sådär 10 år sen? Nya tider var han med i.. jag trodde det var skilda världar... Han spelade Misha där.. hehe
jag tyckte väl att jag kände igen killen! =)


Filmen i sig var bra tror jag att jag kan säga.. dock fick man inte se mkt av att JW umgicks med bratsen, inte mkt av hans realtion med Sofie och inte heller mkt av kokainhandeln.. inte mycket av nmågot alltså o när filmen är slut kan man egentligen inte säga vad som hände överallt.. vad hade hänt med JW:s systrer.. fredrik berättade som läst boken..


lite tråkigt att man hade behövt läsa boekn för att hänga med i filmen..

men tydligen så avek filmen väldigt mycket från boken i slutet och fredrik kände inte alls igen sig..

Sammanfattning:

Trevlig fredagsunderhållning men den lämnar ett par frågetecken.


bild:
http://hd.se/multimedia/dynamic/00311/80663_1116231_jpg_311927d.jpg

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits