Jag har idag snackat med en Thailändare

Han var i Thailand och jag i Sverige..

Jag behövde få hjälp med att boka ett hotell fast vi hade bokat ett annat samma dag..  vi chattade via Agodas hemsida där dom har personer tillgängliga för chatt 24/7 så jäkla bra!!! O efter ett tag så skrev den här killen jag chattade med att han skulle ringa mig o sen ringde det helt plötsligt på min tel från Thailand!!

Det kallar jag service.. speciellt som han ringde mig för bokning en ENDA natt på ett hotell.. inte direkt som dom drog in storkovan på mig hahah..


Sen har jag var på Kickboxing.. it was nice.. undra va mirja tycker.. ja missade mitsen en gång o träffade armen lite.. o sen skulle vi boxas i magen på varandra.. hehehe .. om vi nu har några aggressioner mot varandra så får vi ju ut dom iaf... ja tyckte det var en bra träning och har nu även bet medlemsavg och går nu officiellt på Kickboxing!!!! =D=D=D


Sen åkte ja o solade.. man villl ju inte vara helvit när folk runt omkring är bruna.. fast det gick sådär.. jag tycker inte ja blev så brun.. blää... =//


HAr även fixat med alla bilder i kameran o på datorn så allt ligger i olika mappar.. I´m good!


borde nu bet räkningar och packa klart..



pussssssssssssss



bild:
http://www.thailandair.se/images/phuket/freedom/freedom_beach_thailand_002.jpg


Kommentarer:
Postat av: mirja

haha slagen i magen fick mig att nästan spy! det var nära! men fan vad kul det var!

2010-01-21 @ 21:51:46
Postat av: MADDE

tack själva det var trevligt =) du ska få receptet =) Hoppas ni får en jättetrevlig resa! Nu kommer vi inte ses på över 6 veckor, men jag ska vinka åt er i luften den 9 feb! Ps vi vill ha lite uppdateringar under resans gång så jag hoppas du skriver lite här emellanåt. Vi tänkte skriva som vanligt på backpacking! =) kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits