idag har jag vart duktig

igen.. heheh!


ja är inte annat än duktig nmu för tiden..


idag har jag bokat hotell första natten i BKK, flyg singapore-Bangkok och avbokat en dag på rummet i Ao nang till förmån för att boka ett hotell en natt i Phuket! madde får du gåshud?? hahaha  vi ska sova en natt i phuket för vårt plan till Singapore går 9 på morgonen därifrån heheh så vi ska bo preis 10 min från flygplatsen..
men vi måste ju kolla in stället oxå.. så det lär bli en taxi ner till centrum innan läggdags =)

kvar att boka.. hotellrummet i Phuket.. har hittat ett hotell men jag måste vänta på att avbokningen från Aonang hotellet går igenom då jag boka via samma sida!

så om ni ska boka hotell i Asien kan jag rekomendera Agoda.se

Shit ja ger så mycket tips till alla så när jag väl blir färdigutbildad inom resebranchen så är det ingen som går till resebyrån längre ;p



har även ringt vårt mastercard company o skjutit fram den räkningen en månad då vi inte hinner få den innan vi åker o den har så kort betdat annars.. vill ju inte få några påminnelser.. här är vi ordentliga! =D


kvar att göra:

*Bet räkningar
*ladda ur kamera o ta med extra minneskortet
*kolla upp vartifrån bussen Suvarnabhumi-Trat går ifrån
*boka phuket hotell då
*ladda videokamera
*packa



life is good!!

=D


Chicken Island, Ao Nang, Krabi Dec 2008




Kommentarer:
Postat av: MADDE

hhaha, ja lite, fast det är ju värst vid stränderna, som att bo typ vid karon, kata,patong & allt vad dem heter, kan inte vara något roligt. Packade sillar på en strand? svårt att veta vad man var på där man såg bara solstolar & parasoller! men phuket town var som vilken stad som helst med shoppingcenter & liknande, så ni behöver nog inte lida så mycket =)

2010-01-19 @ 16:40:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits