Galen

Jag höll på o bli fullständigt tokig ikväll! jag bokade flyga från koh chang till bangkok för att vi skulle få en smidig resa ner till krabi. det blir färja,taxi,flyg,väntetid(om än kort) suvarnabhumi,flyg till krabi,taxi till ao nang. o det är väl den smidiga resan =P

Sidan på bangkokair som är de enda som flyger från Trat hängde sig o bråkades och slutade fungera precis när man verkligen inte vill att den ska det.. på klicka för Payment conformation.

GAAAAAAAAAAAAAAHH!!

det gav mig gråa hår.. haha men sen gick det att gå in via deras hemsida med bokningsnummer o sen funkade det att bet.. tur det =)


Men nej jag kan verkligen varmt rekomendera asiens lågpris flygbolag Ariasia!!!! =)))

Vi flög med dom 2ggr förra svängen. då Kuala lumpur-Krabi och Krabi-Bangkok


Deras sida är fantastiskt smidig,hänger sig inte och är klar på ett kick!! o priset är jättebra!! Sedan kan jag även berätta att flygningarna var väldigt bra och planen kändes nästan nya. Det var annat än "vårt" Ryanair det.. Där vinner Asiens "ryanair" faktiskt.. så ska ni resa runt i Asien ( och även så långt som till Australien från olika destinationer i asien) och känner att ni vill lägga pengar på flyg, Satsa på Airasia!!

www.airasia.com





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits