En shopoholics lycka!

I var det meningen att jag skulle fika med Emmi... men det blidde inte så.. ganska bra egentligen då jag hade lite ärenden o fixa på stan.. så jag har nu växlat till Thatbath, hämtat ut malariatabletter och köpt reseläsning! =D

Sedan såg jag att Cubus på stan hade öppet sin sista dag idag och hade "fyll en kasse 200 kr" på sina dörrar..

Intresting!

Detta är vad jag fyllde min kasse med.. för 200 spänn! sicko! =D

2 x Jumpsuits
 
pälsväst


Marinblå byxor (chinos) som satt som en smäck =)   O ett par beiga sommaryxor


Sen har jag även köpt det plagg jag lovade mig själv att aldrig köpa.. HAREMSBYXAN! jag har alltid tyckt att den är otroligt ful o opraktiskt.. men så hitta jag dessa 2 i ett supermjukt,tunt och fantastiskt skönt material som faktiskt sitter bra belive it or not.. så nu vet jag vad jag ska ha på mig i Thailand när jag tröttna på bikini ;p hehe köpte svarta o beiga!



Jag köpte även någon konstig stickad cape som jag trodde var en väst när jag köpte den fast det visade sig att den inte hade hål för armarna.. o 2 par bikiniunderdelar..


så nöjd dårå! =D


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits