3D AVATAR


Så då har jag äntligen sett den omtalade avatar!

Jag tycker att det var en jättefin film med fina miljöer och fina färger.. regissören verkar ha en förkärlek för blått,lila,rosa o grönt.. hehe.. o det gillar vi!

Dock skulle jag ha velat korta ner filmen kanske en 20 min- en halvtimma, och påpeka att det inte är nödvändigt att se filmen i 3D. Det är inte så himla mycket effekter så att det verkligen är nödvändigt o det är nog bra för det skulle förstöra filmen.  Skall dock se Alice i underlandet på 3D .. den verkar ha mer effekter.. så vi hoppas att det är så =P


Sedan skulle jag även vilja att personen som satt bakom mig hade blivit sjuk så idioten inte hade kunnat komma då han roade sig med att skaka på min stol var 5:e min sista 1,5 timmen... struntade dock i detta då jag vet att han ville ha en reaktion från min sida och min seger blev att jag inte gav nånting!! hehe =p screw you!!!! =P
Blev väldigt förvånad när det var en snubbe som hade en tjej med sig.. märklig typ.. tragisk! hehehe



Efter bion gick vi på IKEA.. weii!! madde var tvungen o in o kolla.. Fredrik o johan gick runt på IKEA o såg ut som om dom skulle dö vilken minut som hellst.. sedan sov fredrik nästan hela vägen hem.. inte johan.. o tur var det för det var han som körde heheh

Snygga glajjor man hade på sig på bion =)


Ja o Honey fick med oss lite doftljus,badrumshandukar,en liten lampa (knubbig! älskar dom!), lite krukor och ett Bonsaiträd!!

Bonsaiträdet skall tydligen vara k'nslig för kyla läste jag när jag kom hem.. hoppas den klara sig då den fick stå ut med 20 minus mellan IKEA o MoJ:s bil.. sedan kan tappa blad ca 3 v efter att det flyttat .. den är känslig för förändringar o så skall den beskäras o grejor.. ojojoj vi får se hur det går med den.. fin är den iaf!
Vet ni att bonsai står för Krukträd? Bon=Kruka Sai= träd.. på Japanska.




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits