tjejkväll med planer..

I lördags var jag o emmi i sthlm hos linda! vi 3 och tilda planerade våran kommande tripp till kebnekaise! verkar som det blir v 33.. åh det ska bli så häftigt!! jag längtar verkligen!! vi ska ha med oss en massa grejor oxå! =) så vi var tvugna o veta lite ungefär vad vi skulle ha med..


Sedan vi 5 snåret kom Sara o Bella över oxå o vi hade tjejkväll.. supermys!! vi lagade tacos, spelade spel och sjöng singstar.. tills min ena mick dog.. =// buu!  får kolla upp o köpa nya.. det verkar som dom har en begränsad livslängd..

sedan var Emmi o jag partypepp så Linda hängde på oss till ett ställe som heter Greta Garbo.
Vi hade så jäkla kul!! det började redan i kön där emmi började prata med alla o sa att dom var från västerås o att dom hette erik o var finnar och att dom var med i snabba cash! asså shit va jag garvade!! tack emmi för att det kändes som vi stod i kö i 2 minuter =))) o vi lyckades snika fram oss lite ; )


dock la viss o 3 på natten o var tvugna o gå upp 7 för att hinna med 8:50 tåget till E:a.. ja skulle ju träna kick 12 o det gick inget tåg senare som passade.. så här såg vi ut på tåget hem =P :

 

hahah

 

sen gick ja på kick o sen efter så sov jag o honey 2 timmar till.. hade blivit lite sömn för killarna hemma i eskisltuna oxå =)

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits