skrattar så jag gråter

Hittade via aftonbladet sidan www.felsms.com

shit jag skrattar så jag gråter!!! eller vad säger ni om de här:

Till: Min Chef (kvinna)
Sms: Jag blir oroligare och oroligare nu. Ena pungkulan hänger en bra bit längre ned och är svälld till dubbel size. Det gör inte ont men jag måste nog ringa till husläkaren?
Svar: Ja det tycker jag att du skulle göra. Nu trodde jag att du var hemma och sjuk för vinterkräksjukan. Men nu vet jag och håll dig hemma tills du är riktigt återställd.

Förklaring: Skulle skicka till min sambo men skickade till min kvinnliga chef. Hon tog det bra men hon är en av de sista som jag ville skulle veta om min svällda testikel. Fan så pinsamt det var att svara tillbaka till henne. Min blivande fru skrattade så hon grät när jag berättade mitt felsms för henne



Till: Peter
Sms: Älskar verkligen din rumpa, så fast och fin :)
Svar: Hah! Sa precis till niclas att du var bög, nu fick jag det bekräftat

Förklaring: Skulle skicka till ett ragg, råkade istället skicka till Peter. Förklaringen till honom blev lång





Till: Farmor
Sms: Herregud! Han var sjukt dålig i sängen... Fika imorgon? :)
Svar: De va synd. Hitta nån bättre!

Förklaring: Sms-roulette med kompisarna. Drog mig nästan ur när jag skickade smset. Fick svarat först en och en halv vecka efter...



Till: Farfar
Sms: Vad gör du? Kommer du över och lirar lite xbox och dricker öl? Kanske ringer Cicci så får hon komma med nån polare. Dom ställer ju alltid upp. /T
Svar: Inget

Förklaring: Farfar ringde och undrade varför jag skulle dricka öl på en vardag. 5 minuter efter det så ringde pappa och frågade om jag inte hade jobb att sköta i morgon? Det var så klart menat att en polare skulle haft smset



Till: Mig
Sms: Vilka jävla kalsonger jag har på mig i dag. Hela pungen hänger ut på ena sidan efter benet hela tiden. Blir galen. I dag skall jag köpa ett gäng nya
Svar: Det var mer än vad jag ville veta. Du håller skenet upp bra i alla fall och verkar glad ändå :)

Förklaring: Fick ett sms från min arbetskamrat som skulle skicka till sin fru. Jag fårstod att han skickade fel men jag kunde inte låta bli att svara ändå. Han skämdes så att han lovade bjuda på många drinkar om jag inte berättade :)





ahahahahaha   gå in o kolla =)




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits