Singapore!!

HEj!


nu har vi i stort satt vart klart var vistelse i Singapore.. trakigt! for singapore ar en fantastisk stad!!


vi har turistat mkt, vart pa orchrd road,hamnen,sentosa,singapore zoo, nightsafari, singapore flyer..  vi har hunnit med detta pa ca 1,5 dag.. stolt =P

ja e jattetrott nu.. klockan ar 12 pa natten hos oss och vi har vart igang hela dagen.. vi borjade vid halv 9 imorse o kom tillbaka nu..

ska ja skriver bara lite snabbt! =)

Men jag kan verkligen rekomendera alla att aka till singapore.. fredrik gillar till o med singapore mer an NY och det vill inte saga lite.. det ar fantastiskt latt att ta sig runt och alla ar sa trrevliga o det ar sa fint osv.. heheh


imorgon flyger vi upp till bangkok for vara sista 2 dagar pa semestern.. kanns helt sjukt att det redan ar over.. det har gatt sa fort.. snart far ni se mig hemma igen.. hehe


p.s idag har vi matat kangeruer!!! ashaftigt!!! bilder kommer sen hemma.


Madde nu har du inte manga dagar kvar.. ja e avis pa dig.. som sagt sa ar Chang helt underbart!! =))) o jag forvantar mig bra uppdatering pa bloggen =P


singapore flyer nedan.. varldens storsta pariserhjul.. storre an londoneye med 30 meter!

bild fran:
http://sg.88db.com/sg/HTML/en-us/indexmkt/Lifestyle/images/singapore_flyer1.jpg


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits