Lite sjuk..

som ja skrev igår så fortsatte dagen idag.. Slut i kroppen o huvet..

Vi hade julfrukost på jobbet imorse o det var jättemysigt med gröt o glögg o skinka osv osv. Vi bytte även julklappar där julklappen inte fick kosta mer än 20 kr.. snacka om att det var en utmaning =p ja fick denna.. o för en som fullkomligt ÄLSKAR ljuslyktor så passade det här paketet som handen i handsken för mig =D


sen mådde ja som sagt inte toppen så ja åkte hem efter ett tag.. =/ ja kände mig alldeles snurrig i huvet, ont i huvet och illamående.. buhuu..

fick en filt i julklapp av jobbet som jag åkte hem o lindade in mig i..

o när ja vaknade såg det ut så här ute


Ja sov mellan 11:30 och 15:30.

hade fortfarande lite ont i huvet när ja vaknade.. får se när det tänker gå över.. =S


Men vi kom på en liten grej till som vi ville ge bort i julklapp o eftersom det är tänkt att ja ska jobba imorgon o Fredrik har galej jobbet så var ja tvungen att masa mig ut.. kanske var bra med friskluft who knows? men nu är iaf alla paket fixade!  härligt!



nu ska ja gå o ta en dusch o sedan hoppas i säng!

*sov gott*


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits