"Lär utnyttja ditt humör till din fördel"

Idag hade jag träning igen..


Det var ja o en till haha.. en kille som väger 15 kilo mer än mig.. en kille som går rakt fram o inte riktigt tänker på att ja inte väger lika mycket o inte har samma förutsättningar..

Vad händer.. ja blir frustrerad o förbannad..

inte på honom..

Därefter sitter båda slagen o sparkarna som en smäck..


Ja måste alltså lära mig att utnyttja humöret till min fördel..


Speciellt som killen idag sa att om jag vägde lika mkt som honom så hade han vart chanslös.. =p speciellt som jag hört förut att ja behöver bli arg för "then I step it up o gör riktigt bra ifrån mig"

ja måste lära mig o plocka fram det o samtidigt kombinera det med att tänka..

ja vet ja har bättre teknik.. mycket bättre än en del.. men va gör det? det ger mig ett orange bälte på en gång istället för ett gult..MEN det ger mig inte 10-15 kilo till eller 1 dec i längd heller..




Det är då ja lever på att min tränare säger att när jag ( som alltid tränar med de här stora, tunga sakerna ) möter nån i min egen viktklass, kommer mosa dom!



man kan ju alltid hoppas! =)

hahaha

nu.. första luckan i chokladkalendern =D






bild:
http://3.bp.blogspot.com/_UFVH4c461js/SosHEto_smI/AAAAAAAAJYU/YXzi44Zg81g/s400/nasse-arg.jpg



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits