Heeelt färdig!

Nu känner jag mig helt slut..

Jag sitter i soffan efter en supertoppenrolig helg o dricker en kopp kaffe o äter en lussebulle =) Har även tänt ljus 3! mys!



Det är inte speciellt konstigt att ja är helt färdig hahaha


Började helgen med julfest i fredags! riktigt lyckad!

vi gjorde oss i ordning på jobbet:


Jag har fixat hår o smink:


det började med en eldshow, grymt:


sedan hade vi ja kattis o maria förfest inne på toan hahahaha






åter igen så är mina bilder INTE bra .. men what the heck! =p här är mitt bord under middagen







Trollerier under middan




Vi hade kul!






Efter middagen dansade vi runt allihopa tills bussen gick ner på stan.. vi valde att gå vidare till Harrys.
hämtade fredrik på bishops, somnade halv 4.

Upp kl 08:15.

dags att åka till arosfortet med våra vänner..! vi blev upphämtade kl 09:15

har tyvärr inga bilder från arosfortet.. första tog jag när vi efter tusen turer bestämt att lumchen skulle intas på burger king efteråt haha.. vi var skapligt trötta o hungriga som ni kan se på bilden till höger ;p hahaha


sedan åkte vi hem o ladde batterierna.. ja o älskling sov en stund faktiskt.. sedan var det bara dags att börja fixa infor kvällen!





Sen kom alla hem till oss för den årliga glögg o spelkvällen!






Eftersom vi alla var trötta efter dagens bravader där killarna slog oss stort ( vi tror inte riktigt det var fair play men ok 1-1 nu då =p) så bestämde vi gemensant att glöggkvällens middag blev italiensk.. PIZZA =D hehe



sedan började vi spela spel!









Basti o Calle blev kvar till kl kvart i 4 i natt och vi satt o snackade om allt mellan himmel o jord.. =)




man kan säga att vi var lite trötta o hade ont i huvet idag på träningen.. o vi gav verkligen inte allt... =P hehehe

vi har inte ens orkat varken laga mat eller åka o handla idag.. efter guif matchen så hämtade vi upp mat från spicey! =D

ska nog ta o stoppa i mig godsaker nu!


godnatt =)))




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits