AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!

Jag har haft världens underbaraste bästa dagar! =)))

Vi har vart i tälje o firat lilla julafton och julafton... sedan firade vi julafton igen med min familj på juldagen! =)))
sen åkte vi ner till göteborg och förlängde julmyset med fredriks bror o fam.

Vi har haft det toppen.. jag har moffat godsaker o mat o inte rört mig i onödan på 1,5 vecka ;p hahaha


ja börjar känna mig mjukare än vanligt hahaha =D


Imorgon hoppas jag på att kroppen känner sig ok så man kan gå ner på träningen.. jag börjar¨få abstinens!!!


lägger in biler imorgon när jag får tid.. har visst tagit 500 bilder i jul.. god job sofie!


nu ska ja se vad det finns för mellandagsrea på nätet.. sedan skall ja o älskling o ulla spela Vagabond.. min julklapp från Niklas o Camilla =))




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits