What about mitt liv då?

Fyfan vad folk är egoistiska o giriga!!

Jag läste idag i Aftonbladet att flygbolag har förlorat 8,9 miljarder ca på att flygtrafiken har stått stilla i några dagar.. Det i sin tur har fått flygbolagen att undra om det verkligen var rätt att stänga flygplatserna..

?????????


Vad är det för fel på dessa giriga idoter?! Jag skulle verkligen inte vilja att någon skulle riskera mitt liv bara för att de skulle få en ännu större vinst..

Dels har vi det här planet som alla motorer dog på flight 009.. pga aska från vulkanutbrott.. sedan har vi testflygningarna som finländska flygvapnet gjort.. de visade på sönderfrätta motorer och buklor på planen..


NEJ TACK! chansa inte med mitt liv!

Första planet som landade på nyöppnade Arlanda i morse.
bild: aftonbladet.se


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits