sparring

Fredrik var idag på sitt först sparringpass! ja o Mirja var med o kollade för vi vill se hur det är att sparras.. det var kul! dock så kommer det nog o bli kämpigt.. fredrik fick ta emot ett par smällar.. sen var dom som var duktiga ganska bra o lugna när dom sparrades fast de andra 2 som kommer från nybörjar gruppen soppade på som idioter.. det var väldigt onödigt.. ja blev irriterad hahah. den ena hade inte ens hjälm o viftade med armarna som en gorilla o inte som en fighter direkt haha.. Mirja sa att jag var som en överbeskyddande morsa  o ja kan tyvärr inte annat än att hålla med =P heheh

Next time its my turn! =D

bilder:

Fredrik är den långa om någon nu skulle ha missat det? ;p



Sen fick Fredrik köra med våran tränare som är en av sveriges bästa kickboxare




sen fick vi höra att det inte räcker med paddelskydd.. man ska ha benskydd och fotskydd.. så jag skickade ett mail till stället ja hade beställt de andra grejorna o avbeställde dom.. hoppas att det är ok då ja inte har bet fakturan än och dom inte skulle skicka grejorna innan ja betalade. Nu beställde jag faktiskt istället svart/vita handskar, Frottébenskydd ( för det fanns inte plast, ska antagligen köpa det när det är tävling på lördag), fotskydd o sen beställde ja faktiskt ett till par shorts.. assöta..

här ser ni allt. bilder från www.zealsweden.se









=D hoppas det hinner komma till nästa fredag så jag kan vara med på sparringpasset då!! =D=D




Kommentarer:
Postat av: sara

gud vad jag blir sugen!!! Ni är till o med i "våran" lokal ju:D

Funderar på att kanske testa lite kickboxning när jag kommer hem;)

2010-04-03 @ 09:31:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits