Roligaste grejen!

Idag träffade jag min kära vän Emelie en snabbis efter att ja varit på Big comedy med jobbet..

Helt sjukt.. helt plötsligt stod hon där bara utanför när det var klart.. visade sig att hon oxå hade vart o kollat o att hon inte visste att det var det jag skulle på. hahahaha


det fick bli en snabbis ikväll eftersom det är jobb imorgon igen.. suck.. =P

Iallafall..

hon gör en så himla rolig grej min vän... När hon skriver brev till folk.. ( inte för att man kanske gör det så ofta nu för tiden.. =D ) så skriver hon något litet till brevbäraren på kuvertet!
Fatta vad glad man skulle bli om någon visade uppskattning för ditt jobb så.. som när folk mailar oss o säger att vi är så himla trevliga o bra.. eller att dom säger det direkt i telefonen.. det gör ju ens dag lite!

WAY TO GO EMELIE!! vilken rolig grej!



bild:
http://www.faqs.org/photo-dict/photofiles/list/436/808envelope.jpg

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits