Kickade ass!!

yepp!!

Jag hade med mig brorsan ikväll till kicken.. han orkade uppvärmningen, 2 klappsparringar o sen tog det slut.. första ggn.. då körde vi andra 2 st klappsparringar till.. sedan var det dags att börja träna.. =))

Vi hann köra första delen som var raka slag, hur många man vill.. först fredrik o sen jag.. sen tog det stopp igen.. här gav fredrik ( lillebror) upp! hehe men visst det ska tilläggas att jag har tränat det här mycket längre.. ja har hållit igång o tränat hela tiden o att jag dricker proteindrinkar för att orka och för att bygga lite ;p

lillebror hade sina glansdagar på konditionsfronten när han var yngre o spelade fotboll och hade väl även ett uppsving på den fronten när han gjorde lumpen för några år sedan..

MEN DET VAR ÄNDÅ KUL ATT SKRIVA NER DET!! Ibland behöver man höra det o om ingen säger det så säger jag det själv. JAG var BÄST ;)) hahahaha



Det var en supertoppenrolig träning ikväll.. jag gillar träningarna som den här tränaren har.. dom e bra!! =))


Förra onsdagen hade vi en annan kille som tydligen är en supertalang men som tydligen är väldigt lat ( o han säger det själv ;p) , för lat för att göra något med det, o det märktes.. fick inte riktig kraft o insperation o träna då..



Älskling o Mirja var o kollade på! Fredrik har vart förkyld o Mirja har nackspärr.. men dom blev sugna på o träna hehe.. o det förstår jag eftersom det typ var den roligaste träningen!!!! =D



En annan rolig parantes var att när lillebror gav upp o gick hem så fick jag köra med en tjej ja inte sett förut.. hon började förklara för mig: det här är jabb o det här är cross o crossen är starkare.. ja ja kära du tänkte ja o även där.. ja kickade ass!! hahaha varför säga något när man bara kan gå in o köra sin grej o krossa ?? hehehehe



bild:
http://www.lakewoodmartialartstraining.com/shop/images/categories/kickboxing_category.jpg


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits