Inget kalas utan krash

Igår fram till lunch såg jag fram emot en lugn helg helt "planerad" enligt min nya filosofi: Inte planera flera helger frammåt.. joobigt när det är något varjee helg, hela hegen.. =s 

Runt lunch frågade Tilda mig om jag ville hänga på ut igår.. kollade med fredrik om han hade lust att dra till basti eller nåt o dricka öl.. såklart han ville! hahahaha Så ja bjöd hem tilda till mig på lite spritser o tjejsnack/guitar hero/singstar  =))

sedan gick vi ut o träffade kompisar till tilda som tydligen var i stan ikväll.. det var jättetrevligt =)




som ni ser är tilda helt nykter.. hm ... hahahahahaha =D=D

Skitkul kväll!!!!!!!


sedan så fick ja honey o mirja inbjudan till våran kicktränare på fest ikväll.. kommer vara folk från kicken där.. bra tillfälle o lära känna folk... kan bli riktigt kul =)


o ja.. ja råkade välta ett av mina fina vinglas så det gick i 1000 bitar.. men ja hoppas jag kan köpa ett nytt.. om inte annat så har jag iaf använt dom och det är sånt som händer.. glas går ibland sönder!

=p


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits