Hjälte!

Idag har det bara varit måsten.. utom kicken då.. =P

Vi slutade som vanligt 19:30 på kicken.. då begav vi oss direkt ut till MoP.. Mamma o Pappa ;p hehe


Där skulle vi byta däck på en fälg o sen byta till sommardäck..



Här kommer hjälte grejen in i bilden.. Min hjälte är pappa!! ja menar hur många har pappor som åker o fixar nästan nya däck till dig för ettpris som är fantastiskt bra o sedan kränger av de befintliga däcket från gamla fälgen och sedan kränger på nya däcket.. o därefter balanserar däcket åt en.. va?  NÅGON ANNAN? någon annan som har en pappa med fälg och balanseringsmaskin?  tänkte väl inte det.. hehe

sedan bytte jag o honey däck.. ja gjorde det mesta grovjobbet faktiskt heheh =)).. älskling lyfte upp bilen och drog av navkapslarna..

Jag lossade muttrar, krängde av varje vinterdäck, krängde på varje sommardäck, skruvade i muttrar( går ganska lätt när det finns maskiner för det oxå ;p), kollade lufttryck och fyllde på luft..

Jag är ingen liten lullull tjej jag inte.. larvigt med andra tjejer som inte kan byta däck ( läs förstöra naglarn) ;p


uppretad någon? hope not! but who cares anyways!

=D


bild:
http://2.bp.blogspot.com/_lYhL0orBYbI/SXNwN5sJiiI/AAAAAAAABKE/gRmknPvwf1E/s400/gron-bil.jpg


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits