Första sparringen

Igår var jag på mitt första sparringpass!! ÅHHH!! det så himla KUL!!! ja vill meeeer! ja skulle lätt kunna köra ett till nu! =D=D  o ja visst ja kan inget .. hahaha men det kändes så himla nyttigt! o alla var så snälla mot mig.. dom körde lätta markerade slag för att visa vart man öppnade upp sig osv..

Fredrik va rinte med o tränade för han känner att han tränar för mycket o att kroppen inte orkar med.. men han var med som min supporter hehe.. Han sa att det såg bra ut o det känns ju kul!! ja tror ja kan lära mig men det kommer ta ett tag.. har ju som sagt trränat sen i januari.. de flesta andra där har tränat betydligt längre än så.. i flera år.. så det kanske kommer! eller rättare sagt DET KOMMER!!!  =D

Fredrik tog lite kort med telefonen men jag var så långt borta från honom så det är lite svårt att se .. =P

Jag är den korta med lila linne längst ner i hörnet hehehehe







kick <3<3<3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits