trevlig kväll!

hej!


idag har jag haft en trevlig dag! =))

jobb va trevligt och dagen rullade på i lagom tempo.. försökte hitta marabou´s vinterchoklad i affären men misslyckades.. annars bra =P

PÅ kvällen direkt efter jobbet stanna vi kvar o käkade hämtmat för att sedan spela buzz, singstar och lite guitar hero..!! det var supernice! jag har trevliga jobbarkompisar.. lite synda bara att vi inte stannade längre än till 21..

Next time maybe! =D


Efter det mötte jag upp Emelie som har jobbat tills sena kvällen.. vi sitter nu hemma hos mig och har precis kollat på ica reklamen.. jag tycker att det är super att dom tar med en förståndshandikappad människa!!! alla människor är lika!!!! ALLA!

DEt jag menar är:
vi skämtar med alla människor men när det kommer till förståndshandikappade ska man inte skämta.. vadå? för att göra dom annorlunda och konstiga??? genom att skämta med dom precis som vilken annan människa som hellst gör vi oss alla jämlika!! HEJJA ICA PÅ DEN PUNKTEN!!!

Ja o MLI har börjat spela guitar hero och delar på en flaska vin.. har det lite lagom fredagsmys!!! SÅ


hörs!

p.s Erik gick vidare igen!!! wofuckingho ; P

Kommentarer:
Postat av: Em

Hahahahhahah!

WOfuckingHO!!! Årets

2009-10-24 @ 13:21:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits