kompis det går bra nu!

Igår var en riktigt bra dag!!

Så jag tänkte dela med mig varför det var en så bra dag:

*Allt med att fråga om tjänstkledigt och kolla upp saker runt reseutbildningen gick bra.. mkt bra! =))

*Jag blev bjuden på lunch av min älskling nere på stan.. Det var jag, älsklingen och hans kära vapendragare ;P och vi åt Indiskt oo det var gott!

* Volley gick jättebra! jag kände mig verkligen på topp igår och fick till det mesta.. superskojj!!

* nackontet släppte lite efter volleyn.. vem visste att volley är bra för muskelonda nackar?

* o såklart.. ni var många som var här inne o hälsade på och en del som skrev lite trevliga kommentarer.. Det GILLAR vi! =D




Kommentarer:
Postat av: JOSSAN

hahah, ja så kan det gå :D skönt att det är bra med dig, det är bra med mig med :D händer i helgen`?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits