Ingen hemlighet längre

Nu har jag pratat med min chef om tjänstledighet.. det gäller 10-11 veckor någongång nästa år eller 2011..

Anledningen?

Jag ska börja plugga parallellt med jobbet!.. om jag kommer in det vill säga.. annars får jag väl söka igen!
Jag skall börja plugga på en rese och turism utbildning som främst inriktar sig mot flygbranchen.. alltså utomlandsresor!!

Jag är såååå jäkla EXCITED!!!  för o härma hollywoodbrudarna på tv 3.. =)

Varenda människa jag har pratat med säger åh det kommer passa dig superbra och det känns verkligen riktigt bra!

Utbildningen är på engelska och det kommer ta ut sin rätt på mig.. men det lär vara värt det.


Det är 10 veckors praktik som man får lägga vart man vill.. 1 veckas lärarledd utbildning i ett av de vanligaste bokningssystemen, samt tenta osv.

Vill man så kan man lägga praktiken utomlands.. vi får se vart man är i livet då och hur smart det är att lägga den utomlands istället för att försöka skapa kontakter här hemma i sverige som jag planerar att jobba i.. dock så kanske det inte blir helt lätt att hitta jobb då det är en populär branch.. men jag är 24 år.. Jag har TID! det är ju det här jag vill..


..... DET HÄR ÄR MITT LIV!!! =D




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits